איך הקונים מוצאים אותך? בעזרת כותרת דף המכירה

כותרת דף המכירה היא הדרך בה אתה מושך את תשומת לב הקונים באיביי.

אתה מקבל רק 55 תוים וזה חיוני שתשמש במילות מפתח חיוניות.

שימוש במילים כמו L@@K ו WOW אינם דרך טובה להגיע לקונים.

מוכרים שמצליחים באופן עקבי משתמשים בכותרות שלהם בכדי למשוך את תשומת לב הקונים בצורה אפקטיבית ומושכים את הכמות הגדולה ביותר של קונים האפשרית, על ידי שימוש במילות מפתח מנצחות.

איך קונים משתמשים באיביי?

לפני שאראה לכם כיצד למצוא את מילות המפתח המנצחות הללו בשביל המוצרים שלך,

יש מספר דברים שעליך לדעת. מרבית הקונים מגיעים לאיביי אחרי שהם כבר יודעים מה הם מחפשים. זה הופך את שורת החיפוש למטרתם העיקרית, היכן שהם יכולים בפשטות להגדיר מהו המוצר שאותו הם מחפשים.

ברגע שהם לוחצים על “חפש”, רק הליסטינגים עם הכותרות שמכילות את הקומבינציה של מילות המפתח, שהקונה השתמש בהם בשורת החיפוש, יופיעו.

המשמעות היא שאם הכותרת שלך לא מכילה את מילות המפתח שקונים מחפשים, הם לעולם לא ימצאו אותך.

ככל שהכותרת שלך תהיה קרובה יותר למונחי החיפוש שהקונים השתמשו בהם, כך דף המכירה יתפוס יותר תשומת לב.

באילו מילות מפתח להשתמש?

באופן מצער, אם אתה מוכר מוצר בפעם הראשונה, אין לך שום דרך לנחש מהו צירוף מילות המפתח הנכון שימשוך את הקונים הפוטנציאלים לדף המכירה שלך.

וגם אם אתה מוכר מוצר מאות פעמים, עדיין קשה לדעת מהן מילות המפתח שכדאי להשתמש בהן. האם הם מחפשים את המוצר על ידי שימוש מדוייק בשם שלו?

האם הם מחפשים לפי מספר סידורי?

מה בנוגע לגודל?

צבע?

סטייל?

אפשר לבזבז שעות ולהפסיד כך הרבה כסף, בניסיון להבין מהם הקומבינציות הטובות ביותר בעבור דף המכירה שלך.

לעזרתך באים שני כלים שיכולים לעזור – הראשון הוא eBay lab  שעוזר ביצירת כותרת עם מילות חיפוש אופטימליות ומילות חיפוש קרובות, כמו כן גם השימוש ב- eBay Pulse.

כלים אלו יכולים לעזור לך על מנת לנתח את המילים הפופולאריות ביותר. אלו הם כלים שיכולים לעזור לך ללא תשלום נוסף. ישנם גם כלים נוספים כמו למשל HammerTap וTerapeak שמבצעים סטטיסטיקות וסקרי שוק וגובים דמי הרשמה לשימוש בהם.