ניצול אי מיילים מלקוחות להגדלת המוניטין באיביי

בניוזלטר זה אדבר איתכם על החשיבות של כתיבת אי מיילים ידידותיים באיביי.

קראו לי מטורפת, אבל אני למעשה נהנית לענות למיילים מלקוחות באיביי.

מענה לאי מיילים היא הדרך הנכונה להגדלת הרווחים והעלאת הDSR

ראשית, מענה לאי מיילים מקונים נותנת לכם את ההזדמנות למכירה נוספת.

אם קונה מראה עניין במוצר מסוים שאתם מוכרים, או מתלונן על מחירי המשלוח, אני מזכירה להם את מדיניות המשלוח המצויינת שלי: אני גובה מחיר משלוח רק על המוצר הראשון שאני שולחת.

כשאנשים לומדים שהם יכולים לחסוך כסף על ידי קניה מרוכזת, הם לעיתים קרובות חוזרים לחנות שלי וממשיכים לקנות.

פעם יצרה עימי קשר אישה שקנתה 5 פריטים, למרות שלפני יצירת הקשר עימי היא תכננה לרכוש פריט אחד בלבד.

הנגיעה האישית

מענה לאי מיילים של לקוחות היא דרך קלה ליצירת קשר אישי,

שיכולה להוביל לשיפור הDSR ולפידבקים מעולים.

איביי מציעה חווית קניה שונה ואנשים אוהבים לדעת שהם מדברים עם דמות ממשית.

למוכרים באיביי יש יתרון על פני ארגונים גדולים, כאשר זה מגיע לשירות לקוחות,

מכיוון שהם יכולים ליצור קשר עם לקוחות, שאירגונים גדולים לא מסוגלים לו.

 

נחמדות מוכרת

בנקודה זו, אולי תחשבו לעצמכם “אין לי זמן לזה”. אל תדאגו.

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא להיות ידידותי. הרבה מתגובות הפידבקים שהושארו לי, מראות שאני מוכרת ידידותית.

הנה ההצעה שלי אליכם: אל תכתבו אי מיילים בגסות או בחוסר נחמדות.

אם אינכם בטוחים, תנו למישהו אחר לקרוא את ההודעה שלכם לפני שאתם  שולחים אותה.

המשפטים הבאים הם דוגמאות שאני משתמשת בהם באופן קבוע במענה שלי ללקוחות:

  • Thank for contacting me – דרך נהדרת לפתוח עימה את האי מייל שלכם
  • Thanks for looking – דרך נהדרת לסיים אי מיילים ולגרום לקונים להרגיש שלא דוחפים אותם לעשות משהו.

 

באי מייל הבא שמגיע אליכם, אל תתלוננו. במקום זה, קחו את ההזדמנות הנהדרת הזו לשיפור המוניטין שלכם.

 

שלכם,

יעל