החזרות וזיכויים בebay

החזרות הם חלק גדול מתהליך המסחר.

רכישות שנעשות בebay, בדומה לרכישות שמתרחשות בכל מקום אחר, יכולות שלא להתקדם היטב – אולי המוצר הוא בגודל הלא נכון, או שהוא פשוט פגום. כאשר זה קורה, החזר כספי הוא לעיתים הפתרון הטוב ביותר.

ציפיות ונהלים למוכרים באיביי

אם אתם מוכרים באיביי, דאגו לפרט עד כמה שניתן את מדיניות ההחזרים וההחלפות, מכל היבט אפשרי. דברים שיש לחשוב עליהם כאשר מנסחים את מדיניות ההחזרים הם:

  • האם יש מגבלת זמן להחזר המוצר?
    מהו הזמן המקסימלי להחזרת המוצר.
    זכרו להכניס גם את זמן המשלוח חזרה.
  • האם החזר המוצר נדרש? עבור מרבית המוצרים היקרים,
    כמעט בודאות תרצה שהמוצר יחזור אליך לפני החזר הכסף.
    אל תשכחו לציין זאת כך שהקונים יבינו את המחויבות שלהם
  • מי משלם עבור החזר המוצר? תלוי בעלויות המשלוח ובהעדפות שלכם כמוכרים. יתכן ותרצו לכלול בהחזר הכספי גם את עלות המשלוח חזרה.
  • כיצד לזכות את ההחזר הכספי?
    האם אתם מזכים את הקונים או שאתם רק נותנים להם קרדיט לקניה עתידית? במידה ואתם רוצים להחזיר את הכסף, זכו את המוכר דרך הלינק Issue a refund שבלינק המכירה הספציפית שביצעתם.
    כך פייפאל יזכו אתכם בעמלות ששילמתם.