החשיבות של הפרטים הקטנים באיביי

 

 

לעיתים קרובות אני מקבלת בקשות מהמודרכים שלי לגבי המכירות שלהם.

הם מבקשים ממני להסתכל על דפי המכירות שלהם ולתת להם עצות. לעיתים אני מסתכלת על דפי המכירות ורואה דפים ממש טובים – אך חסרים בהם כמה דברים קטנים.

הנה כמה מהדברים שאני מגלה כשאני בוחנת דפי לקוחות:

  • הרבה לקוחות משתמשים בגלריה הנגללת של אוקטיבה. זו אפשרות מצויינת אך למרבה הצער, אוקטיבה שמה את הגלריה כברירת מחדל בראש הדף. תמיד מקמו את הגלריה בתחתית דף המכירה, כך שלא יסיח את דעתו של הקונה ממה שאתם מנסים למכור.
  • מרבית השירותים להעלאת מוצר כמו Turbo lister מציעים טמפלטים לעיצוב דף המכירה. נסה לבחור טמפלט שמתקשר לתחום שבו אתה מוכר ובחר אחד שבו התמונות הם מימין או משמאל מאשר למעלה או בתחתית. בדרך זו הקונים הפוטנציאלים יכולים לראות את התמונות בזמן שהם קוראים את תיאור המוצר. מבדיקות שעשיתי ראיתי שאחוז המכירה מטמפלטים שבהם התמונות מופיעות מימין או משמאל לתיאור המוצר, גבוהות ב-15% מאשר טמפלטים שבהם התמונות מופיעות בראש או בתחתית הדף.
  • בעבר חשבתי שבאיביי שימוש באותיות גדולות באנגלית נחשב לבלתי מנומס ואף למעיין “צעקה”, זאת היתה גם הגישה שקראתי עליה באתרי אינטרנט אחרים שמדברים על שימוש נכון בכותרות באיביי. אז יתכן שזה נכון וזה לא מנומס לכתוב כך, אך ממחקר עמוק שעשיתי, גיליתי שכותרות ששמתי אותם באותיות גדולות באנגלית, השיגו עד 20% יותר מכירות מכותרות רגילות. אז למרות שזה לא מנומס, אני מציעה לכם להרבות בשימוש באותיות גדולות ולמקסם את הרווח שלכם.
  • אל תשכחו להשאיר קצת מרווחים בדפי המכירה שלכם. הסתכלו למשל על מאמר זה, אני נותנת את המידע בפיסות קטנות. כשאדם קורא מידע במחשב, נוח לו יותר לקרוא את הטקסט בפיסות קטנות. כשאתם מרכיבים את דף המכירה שלכם, זיכרו זאת והכניסו הרבה מרווחים בכדי להיות ידידותיים כלפי הקונים.
  • אי ביי מאפשרת לכם להכניס את מדיניות ההחזרים והמשלוח ברובריקה ייעודית בדף העלאת המכירה. אני ממליצה לכם כן להשתמש באפשרות זו, אך בנוסף גם להכניס את מדיניות ההחזרים והמשלוח בדף תיאור המוצר עצמו. בדרך כלל בתחתית העמוד. אישית, אני כמעט ולא קונה מוצרים שאני לא רואה את מדיניות המשלוח וההחזרים שלהם והרבה יותר נוח לקונה לראות זאת בדף המכירה הראשי ולא להיאלץ לעבור למקום אחר בכדי לגלות זאת.

כל הדברים האלה שהעליתי פה בפוסט הם שינויים קטנים ויתכן ויראו לכם לא משמעותיים, אך ביחד הם ישפרו את המכירות שלכם ואת החשיפה שלכם ללקוחותיכם באיביי.