חמש דרכים ליצירת תנועה לאי ביי

לקבל יותר כניסות לדפי המכירה שלכם עם השיטות הבדוקות הבאות:

כל אחד צריך מידי פעם לתת דחיפה קדימה לעסק המקוון שלו. מכיוון שכולנו עסקים קטנים ואין לנו המון כסף להוציא על פירסום, אנו נדרשים למחשבה יותר ערמומית. במאמר הבא אציג בפניכם מספר דרכים מוכחות ליצירת תנועה רבה יותר למכירות שלכם. הבונוס המרכזי הוא שהשיטות הן חינמיות.

גוגל

אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר לגרום לכך שקונים פוטנציאליים יחשפו למוצרים שלכם,

היא להכניס את דפי המכירה לתוך מנועי החיפוש. מנוע החיפוש הראשון שנרצה להשתמש בו הוא גוגל.

על ידי שימוש בגוגל מרצ’נט סנטר,

ניתן להעלות את המוצר שלכם כך שהוא יופיע כשאנשים מחפשים מוצרים במנוע החיפוש של גוגל.

מהלך זה יגרום לכם להיות יותר חשופים לאנשים המחפשים מוצרים, שאתם מוכרים בגוגל.

אם אתם מעלים מוצר למכירה באיביי, זה כבר נעשה עבורכם.

אך אם יש לכם, בנוסף על חנות איביי גם חנות און ליין מחוץ לאיביי,

כמו לדוגמא חנות באוקטיבה, כדאי להסדיר חשבון חינמי בגוגל מרצ’נט סנטר

ולודא שאתם מעדכנים את ההזנות בצורה קבועה.

 

נקודה נוספת שכדאי לשים לב אליה,

היא שלא נרצה להגביל את עצמנו רק למקור אחד. למרות שגוגל הוא ענק בתחום החיפושים,

משתלם מאוד לפזר את את החשיפה שלנו גם במנועי חיפוש אחרים.

מנוע חיפוש נוסף, שמתמחה בחיפוש אחר מוצרים ושהפופולאריות שלו בקו עליה מתמיד,

הוא TheFind.com בתחילת השנה הוא אף עבר את מנוע הקניות של Yahoo, בכמות המשתמשים היומיים שלו.

המנוע מותאם במיוחד לקונים המבצעים רכישות דרך הטלפון הסלולארי שלהם.

כדאי לזכור שאחוז הקונים הללו גדל בהתמדה.

כמו בגוגל, כך גם במנוע החיפוש של TheFind.

לא עולה כסף להכניס את המוצרים שלנו אליהם. ניתן להכניס את אותה הזנה

שכבר הכנו לגוגל וכך נקבל פי שתיים חשיפה על אותה עבודה.

בינג הוא עוד אתר, שהוסיף לאחרונה מערכת הזנת מוצרים חינמית.

האתר אוקטיבה מציע הזנה אוטומטית של מוצרים לגוגל, TheFind ולבינג.

 

בלוג

הבעלות על בלוג מאפשרת לכם לפרסם את עצמכם וליצור לעצמכם תדמית של מומחה בתחום.

בנוסף, זהו מקום טבעי לקידום החנות שלכם ושל המוצרים שאתם מוכרים.

על ידי שימוש בלינקים למוצרים שלכם מהבלוג, אתם יכולים להקל על מנועי החיפוש במציאת המוצרים שלכם.

אתם לא צריכים להיות סופרים או כותבים מוכשרים בכדי שיהיה לכם בלוג,

כל מה שאתם צריכים זה מחשב ומשהו להגיד.

אתם לא יודעים מה להגיד?

תכתבו על המוצרים שאתם מוכרים, אחרי הכל זוהי הסיבה שאתם כאן. מה לגבי הסיבה שגרמה לכם למוטיבציה להיות מוכרים און ליין? או איזו שיחה מעניינת עם לקוחות שרצו לקנות מכם מוצרים? כמעט כל דבר יכול להיות חומר לכתיבה בבלוג. רק זכרו לעשות זאת רלוונטי לעסק שלכם.

אין לכם זמן? הנה טריק שבלוגרים מכובדים משתמשים בו מפעם לפעם.

בצעו מספר לינקים או העתקות של חומרי עיתונות,

הכניסו סרט וידאו או מאמר מעניין שקראתם והוסיפו לאלה שורה או שתיים משלכם,

המעבירה ביקורת או חוות דעת. אל תעשו את הקיצור דרך הזה להרגל ונסו להשתמש כמה שיותר בחומר מקורי שלכם.

 

באיזו תדירות לכתוב?

זה בעיקר תלוי בזמן החופשי שלכם,

אך רוב מומחי הבלוגים ממליצים על עדכון שבועי לפחות על מנת לשמר את תשומת הלב של הקוראים שלכם ושל מנועי החיפוש.

 

השתמשו בכישורים החברתיים שלכם

עכשיו כשיש לכם בלוג, קדמו אותו כמה שניתן.

הכריזו על הפוסטים האחרונים שלכם בטוויטר, פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות שאתם מכירים.

נסו למצוא דרך לקדם את הפוסט השבועי שלכם בצורה אוטומטית,

כך שלא תצטרכו לבקר בכל האתרים האלה כל פעם שאתם כותבים פוסט חדש.

למשל, לפייסבוק יש אפליקצית רסס (RSS),

שמאפשרת לכם לעדכן את הפוסטים שלכם ואת מלאי חנות האיביי שלכם לתוך עמוד האוהדים בפייסבוק.

גם לטוויטר יש אפליקציה, שתגרום לעוקבים אחריכם לקבל ציוץ בכל פעם תעדכנו את הבלוג שלכם.

אם אתם עוד לא חברים באחת מהרשתות החברתיות הקיימות,

עשו לעצמכם טובה ותפתחו חשבון תחת שם העסק שלכם ותתחילו להתחבר עם אנשים בעלי תחומי עניין משותפים,

או צורך במוצרים שאתם מוכרים. רבים מהם יעקבו אחריכם בחזרה. זו הדרך המהירה והקלה לבנות קהל קונים פוטנציאליים. בנוסף אתם יכולים לעודד את הקונים הקיימים שלכם להצטרף ולעקוב אחריכם ברשת החברתית.

יתכן ותחשבו שאין לכם זמן להתעסק עם הרשת החברתית,

שאתם עסוקים מספיק גם ככה בניהול העסק שלכם וכו’.

זה נכון, אך צריך להביא בחשבון שאין לכם צורך להשקיע שעות בעדכון הסטטוס שלכם וחיפוש אחר דברים מעניינים להעלות. מספיקה פעולה אחת משמעותית ביום או אפילו חמש פעולות בשבוע,

בכדי לגרום לאנשים להיות מעוניינים, מבלי להעמיס עליהם.

 

ניוזלטרים

דיברנו על כך כבר בפוסט האחרון שלנו.

שליחת  ניוזלטרים היא דרך מעולה לעדכן את הלקוחות שלכם בנוגע למוצרים חדשים באתר שלכם,

או שירותים חדשים בעסק שלכם.

לא משנה אם זה רשימת מלאי חדשה, מבצע מכירות מיוחד או הצעה מפתיעה,

כל אלה יעניינו את הלקוחות שלכם ויגרמו להם לעקוב אחרי הניוזלטרים שלכם.

הניוזלטרים הם גם דרך מעולה להזכיר ללקוחות שלכם לקרוא את הבלוג שלכם ולהתחבר אליכם ברשת החברתית,

שאתם פעילים בה.

אם אין לכם חנות באיביי, אך אתם מוכרים באי ביי,

איספו בקפידה את המיילים שקיבלתם מהקונים ואת הפרטים שלהם.

חלופת התכתובות הזו כוללת את כתובות האי מייל של הלקוחות.

ברגע שמישהו קנה מכם תוכלו לנסות ולשלוח לו אי מייל שיווקי

על מנת לצרף אותו לרשימת הניוזלטרים שלכם ובכך להפוך אותו ללקוח חוזר/ קבוע.

 

גלריה נגללת

אחת הדרכים הקלות ביותר לקידום מוצרים נוספים שאתם מוכרים היא על ידי קידום מוצלב בתוך אי ביי.

גלרית המוצרים הנגללת של אוקטיבה היא האפליקציה החיצונית הכי פופולארית בקרב מוכרי אי ביי.

מדוע היא פופולארית? מכיוון שהיא בחינם והיא עובדת.

כאשר קונה פוטנציאלי פותח את אחד מעמודי המכירה שלכם,

הוא יראה את הגלריה הנגללת ואת כל שאר המוצרים המעולים שבחרתם להכניס אליה.

על ידי לחיצה על אחד המוצרים,

הקונה יועבר לחנות החינמית שלכם באוקטיבה ויחשף לכל המוצרים שאתם מציעים למכירה באי ביי.

הגלריה הנגללת היא תוסף שניתן להתאימו ולכן תוכלו לבחור את הצבע,

תצורה ואת המיקום של הגלריה בתוך דף המכירה שלכם. תוכלו להוסיף איזשהו מסר אישי,

שבו תוכלו לפתות את הקונים להיכנס.

בין אם אתם מוכרים בעיקר באיביי או באתר אישי שלכם או בשניהם,

השתמשו בטיפים שציינו בכדי לייצר יותר תנועה לדפי המכירה שלכם ותגרמו לקונים לחזור חזרה.

מכירות נעימות!