טיפים חשובים למסחר באיביי

כפי שכל סוחר איביי יודע, הדרך להצלחה באיביי נמצאת פעמים רבות דווקא בפרטים הקטנים. יש כמה נקודות חשובות שחשוב לזכור כשאנו מעלים למכירה מוצרים באיביי. לנוחיותכם ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים במיוחד

כיצד תבלטו באיביי?

כפי שכל מי שגלש אי פעם באתר איביי יודע, ההיצע באיביי הוא עצום יש מיליוני מוצרים למכירה ולפעמים העושר והמגוון העצום עלול לבלבל לא רק את הלקוחות אלא גם סוחרים מנוסים וותיקים באתר אי ביי. כיצד תוכלו לגרום למוצר שלכם להשיג חשיפה מירבית ולהגיע אל הלקוחות?

כתיבת כותרת מנצחת באיביי היא הצעד הראשון כדי להפוך את המוצר שלכם לאטרקטיבי. הגולשים באיביי סוקרים מוצרים רבים ואם למוצר שלכם תהיה כותרת טובה וייחודית יש סיכוי שתמשכו את עיני הלקוחות. עם זה, חשוב לא להגזים. אל תכתבו את שם המוצר באותיות גדולות מדי.

אל תשתמשו יותר מדי בצבעים ובהגזמות.

נסו להישאר סולידיים.

אם אתם רוצים לשדר איכות ומקצועיות, גם הצעת המוצר שלכם באיביי צריכה להיראות מקצועית ומכובדת.

בתיאור המוצר, הימנעו משגיאות כתיב ומניסוחים מפותלים. נסו לתת תיאור מדוייק ותמציתי ככל האפשר של תכונות המוצר שאתם מציעים למכירה. תיאור המוצר הוא למעשה חלון הראווה שלכם באתר אי ביי.

אם אתם רוצים להיראות כמוכרים אמינים, הגונים, וליצור אמון אצל הלקוחות חשוב שתשקיעו מחשבה כשאתם מעלים את המוצר לאיביי ומתארים אותו.

התמונות באיביי עושות את ההבדל.

אם אתה שואל את עצמך איך להגדיל את הרווחיות של העסק שלך באיביי, יכול להיות שהתשובה נמצאת לא ביוזמות גדולות אלא דווקא בפרטים הקטנים. לפעמים כמה צעדים קטנים שיציגו את המוצרים שלך בצורה יותר טובה יכולים לחולל פלאים ולגרום לך להגדיל את המכירות בצורה משמעותית.

התמונה שאתה מעלה לאתר אי ביי היא חשובה מאד כיון שהיא מרכזת את עיקר תשומת הלב של הגולשים באתר. לצד התמונה שלך יש באיביי עוד המון תמונות של מוצרים דומים.

חשוב שהתמונה של המוצר שלך תהיה אמינה ותמסור כמה שיותר מידע על המוצר. יכול להיות שכדאי לערוך את התמונה ע”י שימוש בתוכנת עריכה. אולי כדאי להדגיש דברים מסוימים, להוסיף חיצים שיכוונו את תשומת הלב של הגולשים לפרטים, וכדומה.

אם ישנם פרטים קטנים שאתה רוצה להדגיש כדאי להוסיף תמונה נוספת.

כמובן, שאין להעלות לאיביי תמונה שאינה אמינה. אם אתם מוכרים מוצר כדאי שתוכלו לעמוד מאחוריו ולספק אותו כפי שהוא הוצג באיביי. שיטת הפידבקים באיביי היא שיטה מצויינת שמתגמלת סוחרים הגונים ומאתרת כאלו שאינם.

קדמו את המכירות שלכם באיביי.

אם אתם מוכרים יותר ממוצר אחד, נצלו את האפשרויות הגלומות באיביי כדי לקדם את המכירות שלכם. כיתבו במפורש בתיאור המוצר ובפרטים האישיים שלכם שיש לכם מוצרים נוספים למכירה באיביי.

אם גולש מעוניין במוצר אחד שהצעתם למכירה, והוא מקבל רושם חיובי מהמוצר ומכם, יש סיכוי רב שהוא יתעניין גם במוצרים האחרים שאתם מציעים למכירה.

בנוסף, ישנה אופציה להשתמש בקידום המכירות המובנה של אי ביי, (cross promotion). תוכלו לבחור אילו ארבעה מוצרים שאתם מוכרים יופיעו בכל אחד מדפי המכירה שלכם. בדרך זו כל גולש באיביי שמגיע אל מוצר אחד, יכיר גם את המוצרים האחרים שאתם מוכרים באיביי.

אם אתם רוצים להתרחב ולהגדיל את המכירות שלכם באיביי, חשוב  כדאי שתתרחבו אל תחומים הדומים וחופפים לתחומים בהם אתם כבר נמצאים.

באופן זה, תוכלו להציע ללקוחות מוצרים דומים ולהגביר את הסיכויים שהם יקנו מכם. לדוגמא, אם אתם מוכרים בגדי ילדים, תוכלו להציע למכירה באי ביי גם עגלות תינוק או צעצועים.

הרעיון המרכזי הוא: אם כבר הגעתם אל קהל היעד, תוכלו למצות את כל פוטנציאל המכירה הגלום בו.