מי זה MILO ??

 

אושר: איביי רכשה את מנוע החיפוש המקומי – Milo

במהלך שמדגיש את העובדה,

שמסחר מקומי מקוון מטשטש את הקוים בין מסחר מסורתי למסחר און ליין,

איביי הודיעה שקנתה את מנוע החיפוש Milo,

מנוע חיפוש המספק ללקוחותיו מידע בזמן אמת של רשימות מלאי ומחירים בחנויות מקומיות.

הרכישה תאפשר לאיביי לספק ללקוחות גישה למיליוני מוצרים מ-50 אלף חנויות שונות ברחבי ארה”ב.

בנוסף, צעד זה מאפשר למוכרי איביי להגיע ליותר קונים.

באופן מעשי, MILO מאפשרת ללקוחות לבצע חיפוש ברשימות המלאי של החנויות המקומיות ומספקת ערוץ מסחר חדש לקמעונאים כמו גם למוכרי איביי על מנת להגיע ליותר קונים.

מעניין לראות איך איביי תשלב אתר כמו Milo בתוך המערכת שלה – eBay Classifieds.

ישנם הבדלים מובהקים בין איביי לאתרים מקומיים שכאלה.

מצד אחד, איביי Classifieds מקשרת בין צרכנים שקונים ומוכרים אחד לשני ומצד שני Milo מקשרת בין סוחרים מכל הגדלים לבין צרכנים בסביבתם המקומית (מקרה של B2C לעומת C2C).

איביי אמרה בעבר שתמשיך לבדוק את הדרך הטובה ביותר להציע סחורה מקומית מכל הסוגים,

חדשה או משומשת ומכל סוג של מוכר – קמעונאי או סיטונאי.

איביי מתכננת לשלב את הזנות המוצרים המקומיים מ Milo לתוך השוק המקוון שלה וגם לתוך האפליקציות לקניות בטלפונים סלולאריים. כך היא תספק למיליוני קונים  אמריקאיים מצאי מקומי, מדוייק ובזמן אמיתי.

למרות כי נושא הפירסום במודעות המקומיות רלוונטי בעיקר עבור צרכנים אמריקאים,

אני מוצאת שהמידע הזה יכול להועיל רבות לסוחרים הישראלים שישכילו לעשות שימוש

באתרים הללו לקידום עסקיהם.

שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט,