לעשות מיליונים ממכירה באיביי


מהם הדרישות בכדי למכור באיביי?

להבדיל מקניה באיביי, לפני שתוכלו להעלות מוצר למכירה, תצטרכו לעמוד בתנאים הבאים:

  • לספק לאי ביי כרטיס אשראי בתוקף או פרטי בנק
  • לספק לאיביי מידע כיצד תרצו לשלם את העמלות שלכם
  • לפרט אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים
  • לוודא כי הפידבקים שלכם חשופים למשתמשי איביי
  • חשבון פייפאל מאושר

לא תוכלו למכור באיביי אם חשבונכם הושעה.

מכירה באיביי היא דרך נוספת בדי לעשות עוד כסף ומלווה בהנאה.

בכדי להתחיל, עליכם ללחוץ על המקש Sell שנמצא בראש הדף באתר איביי ובעמוד הבא שיפתח לפניכם יש ללחוץ על Start Selling. איביי מנחים אתכם לאורך כל התהליך, כולל עזרה בבחירת הקטגוריה המתאימה להעלאת מוצר. בחירת הקטגוריה חשובה ביותר, שכן כך יוכלו הקונים למצוא אתכם כאשר הם מבצעים קניה באיביי.

בתחילת הדרך אני ממליצה למכור דרך חשבון רגיל ולא דרך חנות באיביי, שכן החנות בתחילת הדרך תייקר את העמלות.

לפני שאתם מעלים מוצר למכירה:

חפשו אחר מוצרים זהים שנמכרו לאחרונה באי  ביי, על מנת לעזור לכם לבחור את הקטגוריה המתאימה ביותר, את המחיר ובכדי ללמוד את פוטנציאל הרווח של המוצר שלכם.

כיצד למצוא מוצרים זהים?

חפשו אחר מוצרים שנמכרו (על ידי השימוש בחיפוש מתקדם), תוך כדי ביצוע הצעדים הבאים:

  1. לחצו על Advanced search בראש עמוד המכירה
  2. רשמו את מילת המפתח המתאימה
  3. ביחרו את האפשרות Completed listings
  4. לחצו על Search

במידה ואינכם רשומים בתוך המערכת, תצטרכו להשלים את פרטי הכניסה לפני שתוכלו לקבל את הפרטים.

לחילופין ניתן ללחוץ על האפשרות שנמצאת ליד המוצר Sell one like this. אפשרות זו תיקח אתכם לטופס העלאת מוצר בקטגוריה הזהה למוצר שמצאתם.

זיכרו לא להעתיק את פרטי המכירה, את התמונה או את התיאור מדף המכירה של המוכר.

כיצד לסיים מכירה לפני הזמן?

במקרים מסוימים יתכן ותרצו לסיים את המכירה לפני הזמן. לדוגמא, יתכן ותגלו שהפריט אינו עובד או שחסר בו חלק.

לפני שאתם מחליטים להוריד את המוצר מהמדף וודאו כי יש לכם סיבה מספיק טובה לעשות זאת. וודאו כי אתם עומדים בדרישות לסיום המוצר. אם יש פחות מ-12 שעות לסיום המכירה, לא תוכלו לסיים את המכירה של המוצר.

סיבות לסיום מכירה לפני הזמן

מתי מותר ומתי אסור לסיים מכירה לפני הזמן?

סיבה מה עליכם לעשות
המוצר נשבר, נאבד או לא זמין למכירה ברגע שגיליתם כי יש בעיה, נסו לסיים את המכירה
עשיתם טעות בהעלאת המוצר, במחיר המכירה וכד’ שיקלו לשנות את דף המכירה במקום לסיים את המכירה מוקדם. אם אין זה עובד, נסו לסיים את המכירה.

דרישות

היכולת שלכם לסיים את המכירה מוקדם, תלויה בכמות הזמן שנותרה עד סיום המכירה ובמידה וקיבלתם הצעות על המוצר.

אם נותרו יותר מ12 שעות לסיום המכירה, תוכלו לסיים אותה מוקדם ללא שום בעיות. אם יש איזשהן הצעות שניתנו עבור המוצר כאשר סיימתם את המכירה, איביי ישאלו אתכם האם לבטל את ההצעות או למכור למרבה במחיר.

אם נותרו פחות מ-12 שעות לסיום המכירה, היכולת שלכם לסיים את המכירה תלויה בכך שיש לכם הצעות עבור המוצר או לחילופין שיש לכם מחיר שמור על המוצר ב ebay.

מספר הצעות עבור המוצר האם ניתן לסיים את המכירה לפני הזמן
אין הצעות ובנוסף אין הצעות שבוטלו כן, ניתן לבטל כל עוד לא היו הצעות על המוצר שבוטלו
הצעה אחת או יותר כן, אך עליך למכור את המוצר למרבה במחיר
הצעה אחת או יותר, אך אף הצעה לא פגשה במחיר השמור לא

כיצד לסיים מכירה לפני הזמן

בכדי לסיים מכירה לפני הזמן עליכם לפעול לפי הצעדים הבאים:

  1. גשו למוצר אותו אתם מוכרים בMy eBay
  2. גשו לחץ שמימין לשורת המכירה
  3. בחרו באפשרות End listing
  4. בחרו באפשרות שבגינה אתם מסיימים את המכירה
  5. לחצו אישור

כיצד להשלים ביצוע מכירה

בשעה טובה המוצר שלכם נמכר. כעת עליכם להקפיד על השלבים הבאים בכדי לשמור על ביטחונכם מחד ועל שביעות רצונם של הקונים מאידך.

הנה השלבים שכדאי לפעול על פיהם:

  • צרו קשר עם הקונה – ברגע שהמוצר נמכר, עליכם ליצור קשר עם הקונה. אם אתם משתמשים במערכת הצ’קאוט של איביי, שהינה אוטומטית, כל המידע יועבר באופן מיידי לקונה שלכם. בנוסף, ניתן לשלוח לקונה חשבונית מתוך דף המכירה אשר בקטגוריה של Sold בMy eBay. קחו את פרטי המשלוח של הקונה, על ידי לחיצה על החץ הקטן שמימין למכירה וביחרו באפשרות View order details. וודאו כי אכן זו כתובת הקונה על ידי כניסה למערכת של פייפאל. ליחצו על שורת המכירה וודאו כי הכתובות תואמות. במידה והכתובות אינן תואמות, צרו קשר עם הקונה וודאו לאן עליכם לשלוח את המוצר. אחרי המכירה ודאו את הפרטים הבאים עם הקונה. אלו הם פרטים שצריכים לתאום את הפרטים שמילאתם בדף המכירה:
  1. כיצד תשלחו את המוצר
  2. עלויות משלוח
  3. מתי אתם צפויים לשלוח את המוצר, מתי הוא צפוי להגיע לקונה והעברת מספר מעקב.
  4. איזו דרך תשלום אתם מקבלים
  5. המחיר הסופי
  • קבלת תשלום – תמיד ודאו שקיבלתם כסף עבור המוצר לפני שאתם שולחים אותו
  • משלוח המוצר – ודאו כי אתם שולחים את המוצר במצב טוב. זה יעזור לכם לקבל פידבק חיובי מהקונה שלכם. בנוסף רצוי להקפיד על הפרטים הבאים:
  • שילחו את המוצר בצורה אותה פירטתם בדף המוצר שלכם
  • חסכו זמן על ידי הדפסת הכתובת על מדבקה
  • אירזו את המוצר במירב הזהירות וודאו שהוא יגיע בשלום ללקוח
  • תמיד שילחו את המוצר בשירות שמספק מספר מעקב. מספר המעקב מבטיח את ההגעה של המוצר ללקוח ובנוסף יכול לעזור לכם להגן על עצמכם מתביעות עתידיות שהמוצר לא הגיע
  • השאירו פידבק – השאירו פידבק חיובי אחרי שסיימתם את משלוח המוצר, תנו לקונים שלכם לדעת איך היה לעבדו עימם
  • שלמו את עמלות איביי – על מנת לבצע תשלום או בכדי לשנות את אמצעי התשלום, לכו לAccount ובצעו שם את השינוי/תשלום
  • במידה ולא קיבלתם תשלום עבור המוצר או במידה והמוצר לא נמכר – אם המוצר לא נמכר, תוכלו לגשת למוצרים שלא נמכרו בMy eBay ותוכלו לקבל חזרה את העמלה ששילמתם. במידה ולא קיבלתם תשלום עבור מוצר תוכלו לעשות את הדברים הבאים: לנסות וליצור קשר עם הקונה, במידה ולא הצלחתם לפתור את הבעיה עם הקונה, לכו לאפשרות Resolution center ופיתחו תיק כנגד הקונה. זה יכול לעזור לכם לקבל את כספכם.