עיצוב דף מכירה באיביי

דף המכירה של מוצר באיביי הוא חלון הראווה של החנות הוירטואלית שלך. תיאור המוצר, התמונה, והעיצוב הכולל של דף המכירה משמשים במקום השיחה הישירה עם הלקוח, ולמעשה קובעים את הרושם הראשוני של הלקוח מהמוצר שלך. מוכרי איביי מנוסים יודעים כי כתיבה ועיצוב נכון של דף המוצר הם צעדים חיוניים שאי אפשר להמעיט בחשיבותם.

הנה כמה טיפים שכדאי לשים אליהם לב כשכותבים דף מכירה באיביי:

מוצרים באי ביי צריכים תיאור מדויק ומפורט:

 

כיתבו על המוצר שלכם את כל מה שאתם יודעים עליו. מוצרים באיביי, שלא כמו מוצרים בחנות רגילה, צריכים את התיאור הכתוב כדי להמחיש ללקוח כיצד הם נראים ומהם תכונותיהם.

כדי שהלקוח יקבל מושג מדויק וברור על תכונות המוצר, על התיאור להיות מדויק ומפורט ככל האפשר.

עצה טובה לכתיבה באי ביי, היא לכתוב על המוצר ולתאר אותו כאילו אין תמונה מצורפת. אל תסמכו על הצרכן שיבין ויסיק לבד דברים, או שידמיין בעצמו את התכונות הנפלאות של המוצר. הסבירו בפירוט ובדייקנות כל מה שטוב במוצר.

כתיבת כותרת מנצחת באיביי היא המפתח למכירה. כותרת טובה באיביי תמשוך קונים רבים וגם תופיע במנועי החיפוש. גולשי איביי מחפשים מוצרים על ידי שימוש בכלי עזר לאיביי, וביניהם גם במנוע החיפוש הפנימי של האתר. אם למוצר שלכם תהיה כותרת טובה, תוכלו להיות בטוחים שמנוע החיפוש של איביי יאתר אותו ויציג אותו לגולשים המעוניינים בכך.

 

 

מוצרים באיביי צריכים תמונות טובות:

 

תמונת המוצר שאתם מצלמים ומעלים לאתר איביי היא למעשה, חוץ מהתיאור הכתוב, הדרך החשובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלכם.

נסו לצלם תמונות טובות מכמה זוויות.

אם תהיה רק תמונה אחת למוצר שלכם באיביי, יעלה החשש כי אתם מנסים להסתיר פגמים או נזקים בצד שאינו מצולם.

האמינות וההגינות באיביי הם הערכים החשובים ביותר ולכן התמונה היא הדרך שלכם למסור מידע ולהציג את המוצר שלכם כך שהקונה יהיה בטוח שהוא אינו מרומה ואכן עומד לקבל את מה שהוא משלם עבורו.

כל קונה רוצה לדעת איך למצוא עסקה משתלמת באיביי. כל קונה רוצה להשיג מוצר מצוין במחיר טוב. אך אף אחד לא רוצה להיות מרומה ולגלות כי הוא שילם עבור מוצר פגום.

הדרך להבטיח אמינות, וכך גם להימנע מפידבק שלילי באיביי, היא לצלם את המוצר שלכם כפי שהוא – על כל מעלותיו וחסרונותיו.

עיצוב כולל של דף מכירה באיביי:

 

דף המכירה של המוצר שלכם באתר איביי צריך למסור את כל המידע על המוצר שלכם לגולשי איביי. גולש אי ביי ממוצע אינו נוטה להתעכב יותר מדי ולקרוא את האותיות הקטנות.

הרושם הראשוני הוא לפיכך חשוב מאד, ויש חשיבות עליונה במשיכת תשומת הלב של גולשי אי ביי אל המוצר שלכם.

אם צרכן פוטנציאלי כבר הגיע אל דף המכירה של המוצר שלכם, הוא ירצה לקבל כמה שיותר מידע במהירות ולא לחפש אותו. לכן חשוב לכתוב באיביי דף מכירה בהיר ועם מידע תמציתי ומדויק.

עם זאת, לא כדאי להגזים בצבע, באותיות גדולות, ובגימיקים אחרים של משיכת תשומת לב. תיאור המוצר במילים מוגזמות כמו “נדיר”, “יחיד במינו”, “חינם” וכדומה אמנם ימשכו תשומת לב. אבל – בדקו את עצמכם האם אתם יכולים לעמוד מאחורי הצהרות כאלו. כמו כן, גולשי אי ביי מנוסים יודעים בדיוק היכן וכיצד לחפש את המידע שמעניין אותם.

באיביי ישנם קיצורים וביטויים מקצועיים שיש להכיר, והם ימסרו את המידע המדויק ביותר על המוצר שלכם בצורה הרבה יותר טובה מאשר ביטויים מוגזמים ולא אמינים.

הבנת הטיפים הללו ושימוש בהם יעזרו לכם להבין איך להגדיל את הרווחיות של העסק שלך באיביי. הדרך אל הלקוחות ואל הרווחים עוברת, כמו תמיד, דרך הצגה נכונה ואמינה של מוצריך באיביי. בהצלחה!