פידבקים באיביי

פידבקים באיביי נותנים דו”ח עליך בעבור הקונים ממך, שלא ניתן לתקן או לשנות.

לפני שאתה מתחיל לעשות איזשהי העברה באיביי, כדאי לבדוק את המספר שמוצג ליד שם המוכר ולראות כמה פידבקים יש לו ומה האחוז שמופיע לצידם.

לחיצה על מספר הפידבקים תאפשר לך להגיע לפירוט הפידבקים שקיבל המוכר.

פידבקים זה הדבר החשוב ביותר בפרופיל איביי שלך.

המוניטין שלך יכול לעזור או להרוס את סיכוייך למכור באיביי. לכל מספר פידבקים מסויים מצויין כוכב שמסמל את הרמה של המוכר.

למשל:

כוכב צהוב – 10-99 פידבקים

כוכב טורקיז – 100-499 פידבקים

כוכב סגול – 500-999 פידבקים

כוכב אדום – 1000-9999 פידבקים

כוכבים עם שובל – 10000 פידבקים ומעלה.

כמוכר, הלקוחות הפוטנציאלים שלך יסתכלו על הפידבקים שלך ויראו מה אחרים כתבו עליך ואיך זה לעבוד איתך.

חשוב גם לראות את המוניטין של זה שקונה ממך. אנו תמיד בודקים את המכירות הפומביות ורואים האם המציעים במכירות הם בעלי אחוז פידבק גבוה.

כקונה באיביי חשיבות הפידבקים היא עצומה.

אין קניה שאני מבצעת מבלי שבדקתי היטב את המוכר ממנו אקנה.

הפידבקים תמיד יתנו לך אמת מידה לגבי האדם איתו אתה מבצע את העיסקה. במידה ואין למוכר מספר פידבקים חיוביים אני תמיד מחפשת מישהו אחר שמוכר את אותו המוצר. לעיתים אף משתלם לי לשלם סכום גבוה יותר בכדי לדעת בוודאות שאקבל את המוצר ואהיה מרוצה ממנו.

לכן, בכל פעם כשמסתיימת עסקה באיביי חשוב להשאיר פידבק.

המילים שתשאיר למוכר ממנו קנית, יסללו את הדרך להמשך הקונים ויוכלו לתת להם מושג לגבי מי שהם הולכים לעבוד עימו. במידה ולא היית מרוצה מדבר מסויים בעיסקה כמו למשל זמני המשלוח, פרט אותם. כך תעזור לקונים למצוא מוכרים אמינים ואיכותיים ברשת.

לקבלת 3 שעות של קורס איביי מעולה בחינם, לחץ כאן!