שימו לב! עדכונים במערכת הפידבקים באיביי

לפני שאני מפרטת על השינויים האחרונים שאיביי ביצעה במערכת הפידבקים, רציתי לספר לכם

שהקורס הקרוב, שנפתח מחר כמעט והתמלא, נותרו 2 מקומות אחרונים.

מעבר לכך אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר שלנו ולראות את השירותים החדשים שאנו מציעים: הקמת חנות באיביי עבור בתי עסק והעלאת מוצרים, קורס איביי ב-VOD ועוד..לחצו כאן.

שינויים במערכת הפידבקים באיביי

כחלק ממערך השינויים, שאיביי מבצעת במערכת,

היא ביצעה גם מספר שינויים במערכת הפידבקים.

נראה כי שינויי זה בא לפצות על עוגמת נפש של מוכרים,

שלעיתים קרובות מרגישים, שאין להם את האפשרות להגיב לקונה שלא מתנהל בהגינות או תקינות.

הנה חלק מהשינויים הקרבים במערכת הפידבקים:

משלוחים

  • החל מ-24 באוגוסט, כאשר מוכרים מציעים לקונים משלוח חינם,
    יקבלו באופן אוטומטי 5 כוכבים בדירוג הDSR (בקטגוריות עלות המשלוח)
  • החל מנובמבר, כאשר  תבחרו ביום אחד לטיפול במוצר
    ותעדכנו מספר מעקב כעבור יום עסקים מהרגע שהקונה הסדיר את התשלום,
    ואם ידוע שהחבילה הגיעה כעבור 4 ימי עסקים מיום התשלום,
    תקבלו באופן אוטומטי 5 כוכבים בדירוג הDSR (בקטגורית זמן המשלוח)

הגנה מפני “ניצול” המוכרים

  • החל מסוף אוקטובר, תהיה למוכרים גישה קלה למרכזית דיווח,
    שבה יתאפשר לחלוק עם איביי את ההתנסות עם הקונה
  • לינקים למערכת זו יהיו בכל מקום – במערכת הניהול שלכם (Seller Dashboard) ,
    במערכת הפידבקים עצמה, בטופס יצירת קשר עם איביי, בסלינג מנג’ר ובסלינג מנג’ר פר
  • למרות שאפשרות זו לא תהיה ציבורית ולמרות, שהקונים לא יוכלו לראות זאת, המידע שתספקו ישמש את איביי בכדי לזהות ולפעול כנגד קונים ומוכרים, שמנסים לנצל את המערכת.
    קונים אלה, יתכן שיושעו או שחשבונותיהם יוגבלו והפידבקים שלהם יוסרו מחשבונותיכם.
  • החל מנובמבר, תוכלו לראות כמה פעמים הוסרו פידבקים וDSR מחשבונותיכם בעקבות דיווח המוכר לאיביי

מצב המוצר ותאריכי המשלוח

  • החל מנובמבר , כאשר קונים ישאירו פידבק, הם יוכלו לראות את תיאור מצב המוצר שפירטתם בדף המכירה שלכם.

שלכם,

יעל גלזר

yael@hopla.co.il

052-8604126