שאלות ותשובות: דרופשיפינג מאמזון לאיביי – טיפול בלקוחות

שאלה:
ביצעתי עסקת דרופ שיפינג מאמזון, לאחר מכן לקוח פתח נגדי REQUEST REFUND
על חלקים שהיו חסרים 
במוצר שנשלח אליו. בהודעה היה כתוב שהוא רוצה את החלקים
החסרים כדי לא לעשות ביטול של העיסקה.
מיד נשלח אליו מוצר חלופי.

1) המוצר להחלפה כבר יגיע אילו
2) המוצר השני בדרך לאמזון.
איך ניתן לסגור את התיק שאיביי פתח מבלי לתת ללקוח החזר כספי?

תשובה:
רק הלקוח יכול עכשיו לסגור את הקייס, ניתן לרשום לו הודעה ולבקש ממנו לסגור את הקייס
ברגע שהוא יקבל את המוצר החדש ויראה שזה תקין! בגלל שהוא בחר באופציה של החזר
כספי ולא באופציה שהוא מעדיף מוצר חילופי הכוח עכשיו בידיים שלו.


בכל מקרה, גם אם הוא ינסה לרמות ולדרוש החזר כספי בנוסף למוצר החילופי, כל עוד יש
את כל ההתכתבות מולו איבי יגנו על המוכר ויסגרו את הקייס לטובת המוכר, אבל רוב הקונים
באמת סוגרים את הקייסים בלי בעיות ברגע שהם מקבלים את המוצר תקין.